Tuesday, October 26, 2010

LEMBU PUNYA SUSU,SAPI DPT NAMA..HUHUHU

Sebelum tok,sbnrny ak ad konflictlh ckit antra ak,abg ak n my mom..it quite stress n always give me an headache..bla teringt tntg conflict ya..
hmmmm~..
Nevertheless, it has been solve quite smooth..it just matter of misunderstanding...:P
But then tersepit dlm keaadan ya ADIK ak jd mangsa keaadaan...huhuhuhuu
Adik ak tgh PMR n my parent stil busy on solving my problem between me n bro..shgga lpk tntg adik ak yg tgh struggle 4 PMR..huhuhuhu
tp yg "bodoh"nya..adik ak tok xjuak nk pdh ngn or meningatkn parent ak tok yg nya tgh prepared 4 PMR..haih~..
Adik ak xdpt nk prepared himself 100% 4 the exam..kcian~
maybe nya rsa terpinggir jk sbb xda org mempedulikn nya..huhuhuhu..
kCIAN~..but bpk pdh it just goin 2 be fine..adik ak has nothing 2 b worried..lgpn adikku tok lain ckit..hehehehe
bkn nk merendah2kn smgt nya nk blja tp 8lis usha nya nk blja ya ad...
SO,SEKURG2NYA SOKGN MORAL IT JUST FINE 4 HIM..Isn't???
my mum tell dat he complaining dat he never get bku lthn or bku rujkn as my brother,sister and me get b4 the exam..n treated specially like me n others b4 goin the exmnation hall...like eat nice breakfast,mkn kismislh..n etc
kcian x...huhuhu..AK PN RSA BERSALAH...if i put myself in his shoes...mmg kcwa n rsa terpinggir,SERIOUSLY..CDIH GLER KOT~..huhuhu
MY MOM also rsa kcian ngn adik ku,she felt very sorry 4 my little brother...lgpn,NASI DH JD BUBUR..

SO,THE MORAL OF THE STORY...INGATL2LAH ORANG YANG ADA DISEKELILING ANDA..YOU MIGHT HAVE BEEN NEGLECT THEM BECAUSE YOU ARE SO BUSY OR FORGOT ABOUT THEM..SO,TAKE TIME TO LOOK AROUND YOU...
dan
KEPADA YANG MERASAKAN DIRI DIPINGGIRKAN OR DILUPAKAN OLEH SESEORANG..DONT JUST SIT THERE DAN MENGATAKNA "AK NI SIAPALAH UTK KO INGTKAN"...OR..SULKING N ETC...DAT IS f***ING IDIOT!!! <soe 4 the harsh word>..
make yur 1st move utk meningatkn mereka...
KITA HIDUP INI MESTILAH SENTIASA MENGINGATKAN DIANTARA SATU SAMA LAIN..ITUKAN LEBIH BAIK DARI MENGUMPAT DAN MENGATA...HAHAHAHAHA

RENUNG2KAN DAN SELAMAT BERAMAL~:p

No comments:

Post a Comment